Selasa, 15 September 2009

maafkan aku ibuk!!!


arghh!!malasnye nak bangun pagi nie.dok teringat presentation cik wan tuh.klo ikotkan mmg xmaw p dh.dh la kol8.wawa berat tol nk buka mata nie.. masa bangun tu tbe je aku terhidu bau serondeng,ketupat,lemak eh lemang,tart nenas dok tgh bakar lah..waa!!!kuatnya aku menipu..hihihi

sebenarnya dok xsabar nk balik umah je nk wat kueh raya n kek coklat tu.besh jadi tukang rasa..hehe phm2 jela..ehem2 dah smp due date la kata kan..hihih yg lelaki anda jgn jeles ye..kami semua dpt ABC-Allah bagi cuti!hehe tp berat la t nak ganti balik.baru nk terhegeh2 kan.huhuhu la ni semua orang pakat dok kalut nk balik bila.yg esemen nk kna hantaq pas raya ni xmaw nk ingt.hehehe normal la tu.student kan suka last2 minit bak kata bahijah la..

erm xpala nak pi tdoq sat satg petang da clas lg..selamat bertemu ya!bye2 sayangness semua!!cey dok wat cm aku byk peminat..okes!!bukak posa jgn dok makan pelik2 t sakit perot cam aku lak.pastu lagi pesan aku jangan amik or pilih lauk sembarangan t org cashier cas mahai.otak lepa bkn betoi sgt kira pon nk untung lebih ja.bukan nk guna slogan UO tu "untung orang ramai"hehee mybe perot dok lapaq sgt kot tgk makanan org smpai kira macam ceti mintak utang.

da la kwn aku sorg ni,dia amik telur masin+sardin...hampa taw dia kena kapak bapa hinggit???? cuba teka,.... RM5.30 dow!!! bapak ahh kalah makcik period kat mushroom tu kira.huhu xpa la tin z tu rezeki dia.sok2 dia dh kna balik dok diam2 je la kot.TUHAN TU MAHA ADIL.

ok!!!camat tgahari nak tido dlu..daaaaadaa..

Tiada ulasan: