Sabtu, 19 September 2009

ketupat basi~

semua orang dok kalut nak raya dah.maklom la rini last posa.hehe aku pon dh smpai kat kg dh..erm..rasa tenangcket hati bila mata dah mula nampak laut biru,rasa angin sepoi2 bahasa n sejuk gitu,bukit bukau yg menghijau..waaaaaaaaaaaa!!!!beshnye..
ye!tiap2 tahun aku wajib raya kat telok bahang,penang.seumur hidup ak xpenah lagi raya kat umah sendiri..hihihihi
lain la t dah kawen..terpaksa la ikot husband kan.tp mesti kena ikut turn punye..kalo dia degil jugak tanak aku tampar laju2 pipi dia..heehe wife derhaka tol aku nie..hehe

erm skrg dh xbyk dpt dwet raya.esh bkm xbyk la mmg xdpt lgsg pon..hahaha
xpenah nye aku nk kisah po.hehe cey dulu zaman skolah ckit punya rajin anta kat org kad raya tu.dapat balik pon banyak je kan..full oh mail box..hehe

skrg senang anta je kad facebook tu berlambak je kad raya,kuih raya siap baju raya pon ley anta gak!hehe yg pasti cuma xreal jela..ala xpe,,simbolik je pon dh ok.at least nmpak org yg bg tu still ingt kte..tu je,,then klo nk keep in touch lg p je beraya kt umah membe2.lagi senag ley hentam kuih raya umah dia bg abih!haha memang mak dia wat suh makan pon kan..huhu tapi skrg kuih tunjuk je banyak..

cam xcaya je sok dh raya.cepat gle dow!sal esemen sume ltk tepi dlu..kte enjoy puas2 dlu ye kawan2!haha jgnlupa kutip dwet raya..pastu ley shopping pape yg ptut or cover dwet korang yg dah abih shopping raya ritu..hehe

ok lah!busy gak ni..tok aku dah panggil suh aku balut ketupat.adoyai!!!
malas tol cucu dia sowg ni..huhu
ok lah pape pon SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN!!
t makan puas2 taw!pas rya nk kna pulun untuk final dah..cilakak tol..heeeeeeeeee
daaaaaaaaa~




Tiada ulasan: