Ahad, 27 September 2009

back to our FANTASY!


haha title cm pe je..sikit punya fantasi kan..huhu
yea!kini aku sudah sampai di Araustralia..panas sungguh cuaca di sini.
tadi aku pagi terus je aku p Airport Shahab Perdana dgn Limo cab(tipu).hihi then singgah makan kt marrybrown..terpaksa la makan sorang2 sementara menunggu ika yang agak kelewatan sikit..
dia terlepas 1st light dia dr sg.petani.sungguh kasihan!huhu

takpe la..lapar punya pasal aku pon makan la dengan laju nye tanpa melihat couple2 lain yg da sekeliling aku..xpe2...mentang partner aku jauh..emo jap!wawawa
30minit makan esh lama gak makan yela nk guna fork & knife bukan nya expert lagi..
ni pon blaja makan cmni time kt araustralia la..hehe(aku tipu!)

then ika dh smpai kt airport.aku pon g la jumpa dia..
nak tunggu flight kmi seterusnya.
10minit tggu yeay!flight kami dh tiba.maklom la departure time kol230ptg.
aku terus berlari nak rebut tmpat..
biasa r flight mara liner nak g araustralia sangat la femes dan crowded!(ini betol!)
at last aku dpt gak seat..
dengan tambang yang sangat murah mRM5.50 kalah Air Asia kami dh ley sampai araustralia tercinta.weeeeeeeeee!!
xcited2!!!Cam 1st tym naik flight lak kan..hehe

Perjalanan kami hnya mkn msa slama 1jam 30 minit..
yesh!!!xsabar nak tengok araustralia tercinta..
mesti dh da kemajuan cikit.ye ternyata tu semua khayalan semata2.
kemajuan itu apa eh(penduduk araustralia bingung????)

okla pendek cite aku dh da kt bilik smbil menunggu kepulangan rumate2 aku.
maybe tiket flight dorg habis or tpaksa tangguh dulu..
sangat kasihan..cess!!

OOOOOOOOOOOOOOOOOOooohh ARAUSTRALIA!!!
aku bosannn!!!!!

3 ulasan:

fairuzsyazana berkata...

hehe..lawak dowh~~~~
post yg sgt menarik~
love it! tahniah wei(compliment taw)

~miena^^ berkata...

ces!!
mimpipa hg fairuz
tba2 nk puji aku..hehehe
susah la dh kmbang dh cket..kaka

fairuzsyazana berkata...

ala...kmi dok puji ang..ang wat x dgr sbb kmi puji dlam atiii..hahhahah...ang pndai tulis...kmi x reti,tu yg x update2..hahaha