Ahad, 19 Julai 2009

loser itu aku~





erm dalam keadaan aku sangat loser nie..terasa ada mood sikit nak update blog ni.
bukan pe aku tataw nak tulis entry pe..yela hidup loser ni bukan da pape yang menarik pun..
tiba2 rasa tak sabar bila la nak dapat kasut macbeth..wawawwa
kalo kat kl memang dah tak rare pakai kasut brand ni..
meh r aku cita sikit asal usul brand macbeth ni..

ia diilhamkan oleh tom delounge die ex-blink182 and die cipta sebab nak puaskan hati musicians n peminat musik rock.kalo dorang pakai kasut skate tuh die terlalu bulky n tak dapat feel sepenuhnya.
banyak gak band-band yang pakai kasut macbeth cam switchfoot+angels&airwaves+mcr+foo fighter+etc...


aku dah minat gila masa tu tengok kat sg wang plaza.harga die rm199.90 tak silap aku la.
ok la tu kan worth gak..yang pic ats ni la paling aku minat..nie memang untuk girls
wawawa tak sabar!!!
itulah al kisah nye...

Tiada ulasan: