Sabtu, 4 Julai 2009

OOOHHHHH CIPOTOT

muke bangang ble bowink.

wawawa~~~~tu je dpt aku gambarkan tym nie..

malas gle balik arau..
udahla cutinye seminggu je pas shortcos..mengong toi!!tapi terpakser gak dh tanggungjawab kan..mak pesan suh blajaq betol2..hihihih jangan dok berchintak!!!

cm besa life umah sewa lagi better dr dok dalam la kn..
cume nye..poket agak berhabuk cket la ye..huhu nk bli barang dapur...decorate bilik..bayar sewa lagi..astro nye lagik..tapi aku tetap berpuas hati!takpayah nk jumpa ngan manusia yang slalu nyebok sal aku..bodo la kau!!!

seminggu cuti aku sasau je dok umah sumpah xkuar langsung!!
bangun.makan.tgk tb.siram pokok.lipat baju(tu pn terpakse).
dah macam ayam berjerawat je muke aku..
kawan len sume dah g melanjutkan pelajaran mereka..memang buhhhsann!!


p/s:JADI ANAK MAK.

Tiada ulasan: