Ahad, 29 Ogos 2010

enty sedih.tp hari ni xdah!hihi

hihi lawak!!ni ja yg mampu

Hari ni hari ke berapa tah posa hah??boleh tak aku lupa.huhu Pape pun hari ni dh tak sedih macam semalam.haih..entah la.nak share dgn orang lain rasa macam buang masa pulak.dah lupakan jela,.

Yang penting berbuka posa dekat rumah adalah yang terbaik!away sekejap from arau.tidur awal bangun lewat.itu lagi nikmat bila di rumah.hehe bila bosan bukak tv tonton sampai malam..amik kucing peluk erat2..dgn cara tu boleh redakan sikit kebosanan yang ada.hai kucing kenapalah hampa lebih memahami dari manusia.aku gelak kau tgk.aku diam kau datang tidur kat tepi.aku nangis kau duduk dkt riba diam2 seakan-akan ingin memujuk.

Lepak dalam bilik belek2 assignment yang bertimbun dan belum rasa nk buat,.”ilex2 dulu isap rokok”,terngiang2 paten cakap cmtu..hehe ayat fevret bila malas padahal nk isap rokok mcm mana pun tak tau.Tangan gatai selongkar almari baju.Alamak!ternampak pingat time sekolah2 dulu la pulak.ada emas,gangsa,perak.boleh tahan jugak aku ni dulu2,.lari untuk long distance kot!sbb aku mmg tak larat nak pecut laju Cuma mampu maintain je.Bak kata depa stamina aku kuat..hoho dulu mungkin ya.skrg???babai jela..teringat zaman main hoki.lari keliling sekolah hari2 tiap petang sbb nk jaga stamina.skrg??cik stamina dh tenggelam dgn lemak2 celah perut.haha

Penat menunggu jam berputar setiap saat untuk waktu berbuka.lambatnya lagi.rasa macam nak bebai pun ada.amik kunci moto keluar pusing2 kawasan sawah padi.dah lama tak mai sini.last dulu masa form2.ikut pakngah mengai ikan.best!tapi tak suka pacat!wek!rasa tenang gila dgn angin sepoi2,jauh dari orang tak dengar satu pun enjin moto keta,.rindu zaman kanak2 dulu.,curi buluh orang pastu buat wau besaq2.main kat tengah2 ban bendang sampai lewat petang.balik rumah kena pukul dgn mak..hihi waa nak patah balik zaman kecik2 tak payah nak sedih macam skrg.benci!

Dah la langit pun nampak gelap tiba2.rasa nak balik umah mcm orang tak btoi pulak sorg2 kat sini.vrrooommmm!!uncle kca menjerit tanda setuju..hehe sampai kat traffic light lampu merah pulak.wow!!nampak tokwan n maktok naik moto Honda bulat.comel!maktok peluk pinggan tokwan ketat2.so sweeeeeettttt!!!nak macam tu jugak bila tua nanti.boleh dak?




Dah la kot mcm terlebih taip ja ni.tak sabar tunggu hari selasa.sbb?jeng.jeng.jeng.dah benti titik!

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ayat mcm lam novel...lay jd damia hana..ak sugget hg guna mina hana...sempoi la kawan ak nie..cm sweet ja kan pendang tu..ooo..lari long distance..kat umah ckit punya distance...hahaha..cam sweet ja mak tok n tok wan hg tu...mak tok tu,mak tok fav ak ka.heheh.btw thanks pak cik kca bwak ak p kangaq ri2..sempo n laju..yang,np cedih n ak xtw pown...

Tanpa Nama berkata...

i support klu khalid jamlus <3 neng yatimah

~miena^^ berkata...

hoho xpyh nk mina hana sgt la..hg tak rs buruk gila kabahasa aku..hohomerapu jelah!
pendang mmg sweet pun xdak kt tmpt len..hehe
long distance kot bai aku dlu2..skrg ni nk joging dgn hg pn mengah trok..
bkn mktok aku la..xtaw spa dia..aku tgk lepa sweet ja jeles!
ala sedih besa2 ja..skrg dh ok la..tgk tajuk dh..hihi

Queen M berkata...

nak kucing satu na..ak bg hg hamster satu..hehehe..sistem barter jom! :D

enizainol berkata...

weii..
suh ja tnpa nm berkata tu tulis blog..
komen pnya pnjg..
ampun izat!!
hehehe

~miena^^ berkata...

eni:hahah btoi2 klo dia wat blog aku la org 1st jd follower..

mie:tp kucing aku dh besaq la..xmau bela hamster busuk ayaq kencing!huhuhu

Tanpa Nama berkata...

amboi eni...mana hg tw 2 ak..hehheh..aah la..br pasan..komen nk pnjg ja..tumpang space mina...

enizainol berkata...

wahaha!!
alert la izat..
wakaka!

~miena^^ berkata...

baguih hampa jd pengomen plg setia..hahah