Selasa, 31 Ogos 2010

dia suamiku




Ini cerita semalam.

Tengah jenuh bertungkus lumus siapkan assignment yg nak kena submit b4 cuti raya.haiya lenguh tangan mau taip ini summary woo!!pening dok susun ayat yg dirasakan ok.tengok muka dah.naik bebai dahi kerut mata besarku bertukar merah.jap,bukan selalu merah ka??huhu bukan isap ganja tapi suka tonyoh sampai lebam.tiba2 henpon bunyi.tootet!tootet!1message received.wow!!macam magik ja henpon bunyi time2 skrg.al maklum la gua single beb!henpon dh penuh sawang je.hehe rasa macam nk bagi free je kt anak jiran sebelah tu.ada org anta message suh tgk tv8..hok aloh!!betoi la dh pkul 12.am..wee!!tak sabar nak tgk showcase FT yg kt hard rock penang n kl.Oh!suamiku telah muncul di kaca tv.hahaha fyi,tu showcase yg aku p ritu dgn ***** teett!! Kat HR penang.sah2 muka aku haram xnampak..susah kn dpt fun size mcm aku ni.katek sangat aku n cuma cam aku punya snowcap or kopiah maktok je sambil ditenggelami ribuan peluh-peluhan manusia.haha bodoh!xpa hati tetap puas sebab stil tgk live kan aritu..hoih tamak sgt aih!FT!FT!FT!besok dah nk balik araustralia.sedikit excited tapi benci yg agak banyak sebab da test.xpyh kot pulon gila nk wat jugak2.taboh mau??!!tapi nasib “open book test”..nah ciuman bertubi2 untuk cik wan..yaawww!!!!gila!bluerk geli.hehe thx ye cik wan.comey dia! ;) btw,penat kn nak tunggu org..”PENANTIAN ITU SUATU PENYEKSAAN”.dah kot sikit2. you don’t deserve to steal love from me.IF YOU STILL WANT ME,LET ME KNOW.BUT IF NOT PLEASE,PLEASE AND PLEASE LET ME GO..oh terlupa sumthing.saya xmahu post entry yg emo2 sebab saya sedang ok dan fikiran berada ditahap yg memberansangkan.hehehe cukup!



::hari ni gua dah dapat result praktikal kt petronas branch kedah bln 12 nanti,hihi finally!thanks!(alamak,kena belanja budak rumah kek secret recipe lah!!buat2 lupa jelah..)hihihi ;P daaaa..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bg je hp 2 kat budak ekor 2...ezat