Sabtu, 12 Jun 2010

tucing vs me!!

Kalau da org tnya aku plg teringin nk jd binatang pa,mesti ak jawab nk jd kucing.hoho hampa penah ditnya soalan sedemikian dak??hahah kalau tak penah maksudnya hampa tu tak cukup sengal la nk kawan dgn aku.hahaha ada kaitan ka??ni nak cita sikit pasai anak2 kesayangan aku.aku bela dari lepa dalam perot lg.sekarang dah masuk 9bulan..tapi dok besaq tu ja tgk!haha ketot macam tuan jugak.aku tringat kwn aku cita kucing dia kena tgkap ngn org Burma..lepa makan buat sup!!eeuuwww!!





Ok.asai lepa ni 4 adik beradik,.tapi yg berjaya survive 3 ekor ja.lagi sekor tak tau mati kenapa.huhu agak sedih sebab yg tu paling cntik n comei.xsempat nak bagi nama lg time ni.asyik dok nyot-nyot susu ja.dah la kuat gheyiaw!!!tapi ibu kucing yg diberi nama Sonia tu,mak aku dh buang sebab takot dia beranak lg.larat nk bela byk2.hoho.kuat buat sex geng kucing ni,gagaga stail 2 jantan dlm satu masa.haish.penat2.oppss!!sori terskodeng.haha takpa kucing ja bukan orang!thee..





Ni nama dia,Aminah Bee..sedap dak nama??mcm mami2 sikit.haha sebabnya dia itam n kompem2 la betina kn.actually aku tak suka sgt kt dia.haha boleh dak nk pilih kasih kt kucing,tapi tak suka bukannya aku p tibia ka tak bagi mkn ka..tak la kejam cmtu.aku Cuma jarang la main2 dgn dia.,hehe masam!berak kuat kot!tapi skrg ni dia dh xdak,mati accident jalan depan umah.innalillah..sebab dia ni la ada org pggil aku aminah b jugak!huhuhu aminah bee dgn miena..jaoh beza kot!tamao2!





Next!black martopo nama diberi.hahah dia ni mcm negro.hitam plus boroi gendut!minum susu kuat!ramai org yg mai umah aku mesti lepa cakap dia ibu kucing pregnant,haha kesian.padahal jantan.dia ni badan ja gemok tapi suara kecik n kuat melatah!bukan la p melatah opocot cm kita,.tapi cpt terkejut.p tepuk ekor tobat melompat terkejut,.boleh dikategorikn kucing obesiti gak.malaih tidoq kuat!hehe macam perangai aku Cuma aku tak la gemok!hihihi yka?mcm mn dgn ‘coq pisang’ tu???




Si hensem ni nama dia Sonnie..pakcik aku tny kenapa tak nama Panasonic ka Toshiba ja??hahah nma tu sempena nama mak dia si Sonia tu.dh corak sebijik mcm mak dia cam kembaq!hoho kalo tak aku nak buh nama fahrin sbb hensem.tapi mak aku tak bg. jantan jugak teloq besaq!hahah sori terlucah lagi.hobi dia suka angkut sampah masuk umah.stail p umah jiran sebelah amik daun bawak balik.cuihh!!bwk balik emas ka duet ka ok gak!hoho dah la penah kencing atas kepala aku,.bantai lencun!kojaq btoi!tapi yg ni plg aku syg..hehe dari kecik2 lagi aku tatang bgai mnyk yg penuh.




Oh!ni la tuan sebenaq kucing2 tadi.hehe tak kenai ka ni?mak sapa tak taw..garang woo makan org!hihi mak aku suka cakap bela kucing pun dua beradik.bela anak org pun dua beradik gak!sama2 suka bagi masalah.mana da camtu nakal sikit ja.kan2?mak aku ja yg dok bagi makan n basuh berak kucing2 tu.aku??hampa taw apa jwpnnya.haha syg mak!



Ni tuan kucing yg paling comei kt dunia.hahah boleh terima dak??terima ja la seadanya noh..kalau diberi pilihan nak pilih boipren ka kucing,jwpnnya yg pasti aku akn pilih kucing!huhu hah?awat??sebab???pi Tanya org yg suka kucing,.lepa taw la jwpn sebenaq.hehe jgn terasa pulak naa..abaikan jari tu.candid tak sedaq .tgh kusyuk tgk tv!haahaaha




::aku anti org yg penah bunuh kucing.bodo bahlol ka pa??mai nak bg hang sunat lg skali boleh??





2 ulasan:

fatin berkata...

haha..aku pilih kucing jugak!!
masa sedih kucing yg mai dengaq..dia wat muka paham...n pujuk aku n manja2 ngn aku..boipren? p hantam tidoq!!!
ada kucing yg manja n bijak berak setempat..100% aku tak kesah kena tnggai or gado ngn boipren..kucing ada...haaahaha..

~miena^^ berkata...

hihi aku pon sokong 100% dgn hg!!!