Sabtu, 12 Jun 2010

r for RESULT!!

2-3 ari nie suma org dok kecoh sal result exam dh kuar.hoho mcm biasa portal uitm kmpem2 la susah nak bukak.tgk la berapa ketoi branch yg ada 1 malaysia ni.suma pakat dok bengang ja tak boleh nk check lg.maw dak,dh la ketaq nk taw result pastu ssh nk bukak pulok..dapatla makian bertubi2 dr student2.haha harap anda yg berkenaan update la website tu bg server laju sikit..

Majority kwn2 aku suma result bagus2 la..ada yg dekan,ada yg menghampiri dekan n ada yg average..aku???aku sangat bersyukur dgn result kali ni.nak taw bp??malu aih!haha tp aku puas ati..tak expect pun boleh dpt camtu n meningkat dr sem lepas.seperti yg sedia maklum sem ni la aku rasa mencabar mental,psikologi aku.dengan putuih cinta lagi kot atas!at last sukses gak nk survive.ingt tak mampu.hihihi berkat solat n doa la kot.doa org teraniaya,,.rezeki Tuhan bg.Alhamdulillah.

terima kasih untuk kwn2 yg tak pernah putus2 bg semangat kt aku especially housemates.clasmates yg tlg ajaq n bg pinjam soalan2 latihan.lecturer yg tak penah jemu lyn karenah student2.tanpa anda siapalah kami.

Kepada musuh2,andalah pendorong aku nk berjaya..papa pon aku better kn dari korang???hahaha tak payah ckp papa pon.suma org pun taw.takpa lah,toksah dok kacau hidup org lagi noh..p belajaq bg pandai2,tinggi2 br mai sembang len..camna ok??
Bersedia untuk hadapi dugaan sem depan.tapi sem depan agenda agak best2.da subjek yg boleh p makan angin.hehe tapi paling tough al maklum la sem last..pastu praktikal..weewee!!

Agenda2 penting next sem:

-makan angin ke Melaka bersama Diana ronggeng n konco2 nya.hadiah utk diri sendiri.hehe
-reunion mrsm langkawi di pantai chenang.dapat gatai2 lagi la bdn.kena beli ubat siap2.
-makan angin sampai kembung ke Sarawak bersama kak mira,kak awin n kwn2 mereka.hihihi tak sabaq!
-jgn lupa study gila-gila utk sem last!!wee!!yeah!berusaha!
::rindu penduduk2 arau..hohohoho

2 ulasan:

[z@ck] berkata...

weyh..amacam reunion?
ada baik ka?

~miena^^ berkata...

baik2 jadi ja..hg balik tak time tu??