Selasa, 2 Mac 2010

woo!!!HAJAT DIHATI~

first--->adidas toronto
hoho first time aku tgk bila bf sepupu aku pakai..hah!terus teruja pas tgk!ni limited edition..kawan aku cakap aritu kat pavi ada..tapi skrg dh xda.org kedai tu gtw dh xmasuk kt sini..haish..rare kot!!kat ebay harga rm200++..mintak tolong topek cari kat jepun mesti ada..hoho hopefully dapat la gak nanti..amin..


second---->mini cooper S series
ini keta idaman aku forever n ever!!!macam mana cara pon aku mesti dapatkan ni jugak.tak kira apa jua cara..wess!!!!kalo kawen ngn VVIP mesti semudah wat rojak kan.hehe xmaw ah.biar aku usaha sendiri je.INSYAALAH..



third---->boipren macam dia


yeah!saya mahu teman laki-laki yg mcm dia.heheh suka tgk time dia sengeh..dh r kelakar gitu..i like!!da ka lg org yg iras2 cm dia ha???xda pun dapat yg perangai lawk2 pon dh ok..xmaw yg serius2..dok wat matang pa xtaw..huhu tp pikiran cm budak2 gak.no point di situ.


::ok.lastly,aku boleh hidup tanpa kau!dh terbukti pun.hehehe














Tiada ulasan: