Ahad, 25 Oktober 2009

scars is beautiful....(*-*)



"scars is beautiful"


sekali dgr mcm indah dua kali dgr rasa cm nk penampor mulut org yg ckp cmtu.haha xdenya nk
beautiful lgsg..dh mcm peta peninggalan jepun aku tgk.ni sesi nk kutuk diri sendiri lak..
geram toi la sal elergik g langkawi ritu..dh la menyeksakan dia punya gatal tu dh tu tinggal parut..slalunya klo luka bru tinggal parut kan ni tak,tak luka pon tinggal parut gak.kuang ajar kn alergik tuh!huhuhu kaki aku dh nmpak cm tiang jamban dh..
lagi teruk r,..huhu
balik rumah mmg kena kutuk ngn mak aku tu..sok tu laju2
org tua tu p beli bio-oil kat aku..mesti semua org taw kan bio-oil tu pa..yg iklan dlm tv tu..org yg xtgk tv xtaw la tu..kn?kn?en. fith?hahaah


bio-oil dia liquid la kn dh nama pon oil..multifunctions..bkn sembuh parut je,ley krgkn burn kt muka especially spa yg bertudung la..selulit pn ley ilang gak pkai ni..
kulit kering pon bley ganti lotion..hehe tapi parut tu ley kurang or
hilang at least 3 bln..
waa lama gila dowh!xsbr aku nk tgk hasil sebelum n selepas..
haha xpela redha jela nk wat gena..nasib la aku xpkai skirt or hot pant klo kluar..klo x maw menangis dh jd parut cm ni..yela tuan,puan,cik and adik parut,aku harap
kau ley berkurang la.klo xmaw ilang pon..cian kt aku.
.huhuhu t org panggil aku si kaki jamban lak..huhuhu T-T


saham pon ley jatuh gak ni.
.kurang duit hantaran t..hahah cey mcm la org len taw klo aku xgtaw.. ;p..
sebut sal jamban ni.aku teringat byk benda..skrg ni bukan je da si kaki jamban je
si mulut jamban pon da..hoho
mcm2 ye dunia akhir zmn ni ye..erm tah la..


p/s:muka berseri lahir dari hati yg bersih bukan busuk cam longkang!tbe2 emo..huhu

Tiada ulasan: