Isnin, 26 Oktober 2009

LELAKI GIGOLO...



LELAKI.LELAKI.LELAKI

aku rasa setiap wanita akan selalu fikir pasal lelaki yg rapat dgn mereka.tak kira la bf ke ayah ke pakcik ke abang ke tak jugak adik..ni antara lelaki2 yang mereka or aku sendiri percaya..tapi kenapa kdg2 wujud perasaan tak percaya pd lelaki???kenapa eh?konfius.konfius.dan konfius lagi..


mengapa??kenapa??and tell me why?why??


mungkin or maybe...

  • wanita yg phobia dgn masa silam dia.mungkin dia pernah kena tipu or teraniaya oleh manusia yg bernama lelaki.aku sendiri pon jugak alami benda yg sama.kalo wanita sendiri yg tak beware cmni la natijahnya.huhu contoh alkisahnya.."kau cakap kau syg aku sampai bila2 or mati..tapi padahal belakang aku kau main ngn pompuan lain"..wtf!lelaki yg mcm ni..kau tak rasa sakit ke kalo mak kau or kakak or adik kau sendiri yg kena game mcm ni??

  • wanita yg alami big family matter.normally parents yg divorce sebab kecurangan bapak sendiri yg punca wanita tu jd xpercaya kpd lelaki.contohnya,friend of mine,bapak dia ni curang ngn mak dia yg dh lama sakit.then dia terus berubah slow2 jadi tomboy and anti lelaki.bila dah anti terang2 la dia tak percaya laki langsung kan.rasanya dia tak smpai tahap nk jadi lesbo lagi.cuma dia akn revenge dkt lelaki yg couple dgn dia..pasal drug n smoking kau jgn ckp la..ok next!

  • wanita yg bercouple dgn lelaki yg punya sejarah hitam dia sndiri.tak kira sejarah pe.susah juga wanita nk adapt benda2 yg mcm ni,.bagi dia masa utk berfikir and menilai.kepada si lelaki,kau cuba la utk berubah kepada yg lebih baik n try to explain yg kau akn berubah utk dia.dgn cara ni wanita akn rasa dihargai and dapat terima kau dgn seadanya.kalau kau stil pada titik yg sama..wanita tu akn hilang kepercayaan pd kau smpai bila2 dan paling teruk kau pasti kehilangannya..

  • wanita yg punya kwn2 lelaki yg kuat main pompuan or kaki sangap.bila berkawan ngn lelaki mcm ni wanita tu sendiri terlintas kt fkiran dia.."mcm ni ke bf or future bf aku ha??"...tetapi dlm hati still.."hopefully dia xdela mcm dorg nie.."..

  • wanita yg punya lelaki dpn gf kau perangai mcm lain..sopan elok je..belakang wanita kau behave mcm lain..bkn main lagi..bila dgn gf,.hujung ekor mata sikit pon kau tak pandang pompuan lain,,belakang gf...smpai tembus ye kau usha org lain..ish!2

  • lelaki yg suka bg harapan indah dkt wanita.kau berkawan dgn wanita ni.kau syg dia,kau takecare sal dia..kau jaga dia mcm kau nk buat dia jd gf or wife..padahal bila wanita tu dh start syg kau balik kau senang2 je ckp kau just kwn biasa dgn dia..bkn nk ckp wanita cpt perasan tapi kau jaga la limit kau n cara nk berkawan.kalau nk berkawan tapi buat mcm nak bercinta tu mcm mna lak ha???

erm,,serba sedikit yg aku dpt share dgn semua org..thx bub baca..ak tak sebelah pun mn2 pihak2.xsemua lelaki yg suka buat mcm ni.certain2 je..pompuan pun da gak yg baik and da gak yg suka putar alam,.just from my experiences and gossip issues..hehe takde nk tuju kat sapa2 pun..jgn dok terasa lebih lak..

kalo nk bg opinion or share pape juz put ur comment on me..tq~!

8 ulasan:

Hanis berkata...

awaawawaa....
dui le!
haha..

fairuz berkata...

yeah! miena! post yg bestt! hehe

~miena^^ berkata...

hihihi
cte pe yg benar n experince aku sndri..;p

epalejau berkata...

betul. banyak kali tanya diri ni "aku ke yang perasan?". tapi perempuan mana pun, kalau kau take care pasal dia, pagi malam kau kol dia, tiap malam kuar makan ngan dia, dan sentiasa rela tolong dia apa2, akan rasa laki itu sayang dia.

dan jawapannya, ofkoz bukan aku yang perasan. tapi kau yang tak ada perasaan.

eh..
emo..
huhu..
sory..

kau : laki..
bukan tuan punya blog.
*sengih*

alvinsex berkata...

GUE ALVIN / ANDRE ASLI JAKARTA UMUR 23 TH, GUE SIAP MELAYANI TANTE2 YG LAGI KESEPIAN DAN PASUTRY YG TENTUNYA DALAM MASALAH KURANG KEPUASAN , HARGA BOOKING 700 RB / LONG TIME UNTUK MELAKUKAN BOOKING CALL MY 082110257077

alvinsex berkata...

GUE ALVIN / ANDRE ASLI JAKARTA UMUR 23 TH, GUE SIAP MELAYANI TANTE2 YG LAGI KESEPIAN DAN PASUTRY YG TENTUNYA DALAM MASALAH KURANG KEPUASAN , HARGA BOOKING 700 RB / LONG TIME UNTUK MELAKUKAN BOOKING CALL MY 082110257077

alvinsex berkata...

GUE ALVIN / ANDRE ASLI JAKARTA UMUR 23 TH, GUE SIAP MELAYANI TANTE2 YG LAGI KESEPIAN DAN PASUTRY YG TENTUNYA DALAM MASALAH KURANG KEPUASAN , HARGA BOOKING 700 RB / LONG TIME UNTUK MELAKUKAN BOOKING CALL MY 082110257077

alvinsex berkata...

GUE ALVIN / ANDRE ASLI JAKARTA UMUR 23 TH, GUE SIAP MELAYANI TANTE2 YG LAGI KESEPIAN DAN PASUTRY YG TENTUNYA DALAM MASALAH KURANG KEPUASAN , HARGA BOOKING 700 RB / LONG TIME UNTUK MELAKUKAN BOOKING CALL MY 082110257077