Selasa, 4 Ogos 2009

blog dh ley comment!huhuk



rm3250-rm500=??????????


aku dh xda idea r nk merepek pa dh..
sume nye malas nk wat..
kelas pon malas nk p..heheh
may be dok kt luar kot..
tapi sekarang aku dah dapat kolej!!!
hahaah kema at last aku dapat gak dok...
kolej cengal yang sememang nya SENGAL..
melayang rm120 eh silap rm210 kot.
begitulah nasib kami ini.wawawaw

erm malas la nak pikir sal duit-duit ni..
bagi 1k sebulan pn belom tentu cukup kan..
sungguh tinggi nafsu berbelanja aku ni..
semua nafsu kot aku kuat..hahaha
teeeeeettttt!!!jangan pikir lain noh!



~membazir tu perangai syaiton`~ehem2..thee~


bila dapat duit ptp-TIPU semua benda nak beli..
dok wat cam tu duit nak p enjoy..
padahal nak makan saje pun belom tentu cukup kan.ahaha
arrghh cam beci lak aku pikir sal duit..
sekarang pun dah tinggal berapa ja..
aku ke yang ROBOS hah???
tapi untuk kepuasan diri sendiri gak kot..

banyak lagi tak tercapai hurmmmm..
nk p GENTING ngan Fith,nak beli Macbeth lsgi..mini cooper kesayangan lagi,,hahaha
MELAMPAU!!
walaupon aku ni budak finance tapi tak
penah pun nak aplikasi dalam kehidupan seharian aku..
hahahahah SABORODEN toi!!
ingat budak finance reti ke nak manage duit dorang sendiri..
nafsu beb~lalalalala :p


5 ulasan:

kema hafilah berkata...

CONGRATZ!!!


berkurun da aku nk komen..aram xleh..hehehe


1 blk rm210 ka???

[z@ck] berkata...

haha..
finally, dapat komen..
duk tunggu bila la ang nk setup balik komen..

~miena^^ berkata...

tu pun seb bek da org gtw klo x smp
bila2 la xtkr setuo die..huhuhu
bkn 1 bilik rm210 tp SEORANG!!!
hahahahah amacam?
cm p$%^# x?huhuh

kema hafilah berkata...

gla mahal!!!


awat hg pindah???

dok ja lua..best apa..nex sem aku nk dok lua lah..hehehe

~miena^^ berkata...

xda transport r sem ni.
next sem br ley dpt.
larat nk tggu..huhuhuh

dh r slalu ja skip clas..
gila deh!!