Selasa, 9 Mac 2010

obsesiku!!

FT opening


bittersweet





yeay!weekend lepas sgtlah terisi sekali!haha pertama kalinya aku jejak kaki untuk ke Hot FM Bigjam..before ni xpenah amik taw pulak..hehe semua ni FT(faizal tahir )punya pasal..kalo hujan,bunkface,muh dh common sgt.cemuih tgk kt gig.huhu cna tah tiba minat FT.klo tak aku dok kutuk dia ja sal xbyr PTPTIPU oppsss PTPTN.ala yg tu lantak hg la.bkn guna duet aku pon asalkn lepa tak potong duet PTPTN ak sebab aku minat FT.hoho ok2 back to the main story.aku tiba kt penang dh agak petang.dh agak mesti FT perform malam punya.ptg tu just lepaking dgn mimie,nik,aken ngn membe u dia.,mula2 mana amik port sgt pun.yg lain tak minat.nk tgk FT je.hehehe wlopun mimie hanya menemani aku hanya sekerat hari tp besh2!kita ternampak ppuan tu dok tarik spender smbil jalan.hahah seyes burok dowh!!ak terhibur gila owh..xnampk dh AXL dok perform time tuh.walopun anda balik wal mimie,tapi sy tetap ditemani oleh aken dan rakan2 nya.hehehe aken gentleman gila kot!!dia jaga makan minum akuh!hahaha thx weh!thx blanja aku gak! :)

malam tiba.here i come!!miena tukar personaliti bila di tgh2 crowd.start je FT nk perform.laju2 aku meninggalkan membe2 yg lain.kalo x kami lepak kt belakang je,.tgk kt screen je.malas ah aku xlarat tgk mawi dok nyanyi x abih2,.kaki ni dh nk tercabut dh berdiri.ok..aku laju2 p join crowd yg da kt dpn nun jaoh kt sna.owh ingt aku mandom ye,.sat nk mganas balik!yes!!lepas penat menyelami lautan manusia yeah aku berjaya dok agak depan n tol2 tgh..and crowd org2 muda..haha xkn la nk p join kt crowd pakcik n makcik lak.satgi tersigung tersepak kaki marah lak.huhu nasib aku bak bub ak mmg dok kt crowd FT.sume pakai bj superman.ahhh rugi aku xjoin pkai gak hari tu.wawawa n yg lagi siot bateri hp aku kong xley nk snap pic byk2.haish!!!xpa2.aku ilang kawalan jap bila FT opening dgn lagu "selamat malam" pastu "gemuruh"----------->"cuba"--->erk x ingt-->"bencinta"!main sing-along je time tu.hafal ohh suma.pulon!FT siap buka baju lg n baling kt crowd.haishh busok maa bau peluh anda faizal.haha tp anda punya pasal crowd mcm nmpk dwet je nk smbut bj tuh..taw la anda duta bju DC COMIC punya brand.tp nasib la dia pkai inner kt dalam.hahaha sexy wooh!terima kasih kepada FT sbab anda mmg the best performer ever!combi2 mami2 suma dok gila kt hg xtaw mlm tu..;p

ok2 penutup bunkface n 2nd last hujan.mcm biasa aku gila gak sat.abih baju peluh busuk bau petai semua keluaq.hahahaah lemak pun dh krg ohh!!hah!nah amik kau balik umah buku lali sblh kiri dapat lebam.mesti ah kena pijak ngn org.standard la kn.jari kaki kena hempap ngn front stage punya border relax ja.tp ungu gak la kan nak nangis pon da time tuh.tapi nasibla MACBETH jadi penyelamat!bak kata abg security yg tlg selamatkan jari aku yg tersepit tuh.

aku mals upload pic la..linepon cm haram ja.t tgk la FB aku.xpon tgk t website hot fm.

::thx aken,mimie,nik dan kwn2 yg da sama. :)

Tiada ulasan: