Isnin, 18 Januari 2010

weekend yg mANTAP!!

memulakan skali tima kaseh kwn2 sekian alam bub korg memberi sinar2 keceriaan kt aku especially sepanjang weekend ni..tak lupa kamu jugak encek mizan!jaoh tu nk blk dr kl-penang..hehe xiexie ye anda semua yg terlibat secara langsung or tak,..hahaha

DAY 1:JUMAAT

kesayangan sy yg baru telah menjemput aku kat jeti..agak nervous di situ,,haha bkan first time jumpa la dh knal la before ni..dia datang menjemput dengan kereta keciknya itu,..hehe elok la tuan pun kecik haluih ja.kamu jgn marah ye!i gurau je lah!tapi besh even jumpa kamu kejap je aritu..kamu payung sy tgk adnan sempit..hehe ternyata best kot mvie tu.hahah aku gelak dr awal smp abih..kamu pn suka je eh! "I DON'T WANT BANANA FRUIT TWO TIMES!"hahaha
tapi sy sedih sbb esok kamu dh balik kl..pape pon thx sbb bg sy peluang,,hmmmm





DAY 2:SABTU


ak telah berjumpa dengan kesayangan no 2.hehe dia ni suka dok wat pulon.nma dia mira rahman,klo nk tgk p kt fb dia.hehe ktorg mgisi ms lapang dgn main rollerblade kt qb..besh!!!lama xmen kekok gak awal2 tu.hehe dapat gak la lebam kt kaki..alangkah indahnya time skating tu lagu Nobody dok berkumandang..hehe tiba2 ja roda rllerblade jadi laju..main ptg balik malam..malam tu aku stay kt usm je..xlarat dh smpai je bilik trus tido mampos!hoho



DAY3:AHAD





hari ini aku hendak berangkat dh dari penang ke arau tercinta..cinta ke??cinta mizan je..hehehe



hari ini dh ley jumpa geng ak balik..hehe cam besa la kami..aku,fatin,black,leha xlupa gak housemate black.ayie..hehehe kereta wira black laju je meluncur ikot highway..heheh kuar awal kot kol10 lebih dh da kat butterworth.konon cm semangat nk balik u padahal erkk!!!



kami singgah kt jitra ye..esh2 dorg ni bila maw insaf?dwet ak dh nk kering ni..hehe ye aku dipaksa sekali lagi tgk cerita adnan sempit.haha tapi xpe ternyata kali kedua ak tgk still besh gak tak bosan pon!!kami berbowling jugak serta berkarok smpai lebam!haha aku x abih2 ngn lgu karma-cokelat tu..haha sbb lagu tu ley jerit!besh2!

hari itu sy smpai kt arau kol 11mlam..heheheehe lama cm bertolak dari johor ja..ok lah!kalo pulon nk tgk pic lg just log on to www.facebook.com/mienaramlee hahaha sj wat best!nk comment pon ley ja..ok bye!











Tiada ulasan: