Ahad, 24 Januari 2010

kekasih tidur saya :)


biodata kekasih tidur saya
nama:muhd elmo elfian esketambola bin......................(erk!buntu sat)
tarikh dilahir(dari kedai):18 nov 2009 (last "kami" hang out)
tempat dijumpai(beli k!):toy r us klcc
pemberi budiman(.........T-T.......):..........................................(sila tahu sendiri@komen sy utk jwpn)
umur(since dgn ibunya ini):2 bln lebih mengikut date skrg.
kegemaran:besarkan mata yg terbeliaq itu sambil cucuk diri sendiri dengan pengcungkil gigi.tak lupa juga gesel2kan rambutnya di muka ibu tercinta smpai tertido nyenyak tanpa pergi ke class.(kuang ajaq punya anak!)...juga protect mata ibunya tym tido dari terkena pancaran matahari atau sebarang cahaya..(thx anak!..hehe)
berat:ermmm tak taw nak agak..(rasanya sama berat dgn sebelah pipi izat mokhtar kot!)
tinggi:setinggi lutut saya..(boleh n senang nk sepak terajang klo geram..maafkan ibu anak..T-T)
impian:xmaw pejam mata walau sesaat pun.maintain jegey!(elmo elfian ni mmg nakal cket orgnya!)
p/s(pisang sekaki):serba sedikit tentang anak berbulu aku ni.even pemberinya mungkin telah "pergi" tapi saya tetap sayang ini anak woo..ini anak saya peluk malam2 smpai tido mati..thx kepada sesiapa yg berkenaan.Mwuuahhh ibu syg kamu MUHD ELMO ELFIAN ESKETAMBOLA!(nada melankolik seorang ibu mithali..)aha..
-HABIS-

Tiada ulasan: