Sabtu, 9 Januari 2010

kau memang G.E.B.A.N.G!!!


sapa kat cni yg xtaw maksud gebang????sila angkat kening ye tuan2 n puan sekalian!haha

rasanya semua org tahu kot dh besaq xkn xtaw pelekoh pala br taw..heheh

ok pasal gebang tu lg..gebang tu mksudnya suka menipu atau lbh bek ertinya org yg ckp xserupa bikin...kira cm "kencing deras" la klo bercakap..kn2?setuju?


gebang...gebang ni mmg bahaya la gua ckp lu olang..haha mcm2 impak negatif yg kita akn dpt klo suka gebang kuat2..nak taw pe impak yg aku nmpak skrg???meh kita terjah sat..


IMPAK NEGATIF BILA ANDA SELALU GEBANG@cKP XSERUPA BIKIN:



  • hilang kepercayaan dari kawan2..skali gebang kwn2 korg mesti asyik bahan korg je..xcya cuba try tipu tgk..kompem pasni hampa semua tersisih ngn kwn2..huhu mesti kena perli bertubi2 punya lah!!gerenti!

  • hilang kepercayaan dari org yg hampa syg..mksud aku kt cni gf@bf hampa la..mmg la kdg2 korg sedap je dok gebang kt si dia..tapi jgn sangka yg satu hari akan terkantoi gak.sepandai2 tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah juga...chewahhh!ok skali terkantoi still boleh diberi peluang kali kedua tp 2kali or byk kali mintak maaf ye kalo kamu@hampa@korg@hg berkemungkinan kehilangan si dia yg korg syg n puja sgt tu...

  • hilang kepercayaan dari famili....pape pon ni yg paling penting bg aku..boleh mati oo kalo famili sendri xpercaya kt dri kita.bg aku kepercayaan yg famili adalah segala2nya.tol kn?so korg n hampa pandai2 la jaga amanah dorg(pesanan utk ank yg nakal mcm aku gak!)hehehe xpyh sebut pe amanah dorg tu..lu pk la sendri eh..setiap famili ada identiti tersendiri msg2 famili da ragam yg lain2.

akhir kata dari aku..ambil ikhtibar dr semua yg dh berlaku skrg...sekian!


p/s:ak ckp hampa@korg@hg@kamu-->kot2 da org xphm..hahah mlaysia kn da mcm2 loghat.sj wat pulon cket!



-WASSALAM-




2 ulasan:

[z@ck] berkata...

hahaha..
lama tak dgaq perkataan tu..

~miena^^ berkata...

ni kn dh dgq!hahaha
gebang cm pintu gerbang!!