Isnin, 12 Oktober 2009

malang yg menjadi-jadi..~

jam menunjukkan pukul 3.15 tapi aku tak bergerak lagi dari meja stadi..haha bkn stadi ye tuan2 dan puan2!sy online!clas mandarin bermula pada jam 3.30 ptg..hehe jap gi la..bkn esok bkn lusa..ni memberi petanda yg sy tak akan mengunjungi Mr.lam di sana..hahahah mengong!!

YANG MALANGNYA~~
plague2 kemalasan mula menular ke dalam urat saraf aku..wawawawa lama dh x update blog ni..bkn xda idea tp malas nk type..huhu yela bkn cita2 aku nk jadi typewriter pon..huhu
yang aku taw lepas balik langkawi ritu macam dh jadi..

YANG MALANGNYA~~polka dot pink tumbuh kt tangan la badan la kaki la..huhuhu doktor tu ckp alergic..xtaw tol ke x..mcm la b4 ni tak pernah mandi laut kan..myb kotor sgt kot air laut kt sana..tah!tapi yg pasti aku n kawan2 lain byk dpt kwn baru la..haha
bru x br sgt la..knl muka to 1st time ckp..ces cm ckp face to face..abih kuat kt fb jela..haha
aku kan pemalu orgnya..hahaha weks!!

pastu seminggu kmudian polka dot pink tu dh lega cket!semangat membara nak p dating lak.hehehe gatai!elok la p dating dlm keadaan yg tergaru2 mcm beruk!!huhu nasib la dia paham..kn syg???ngee~
first time gak la dia amik aku kt u..amik guna keta kwn dia pas kelentong pa bnda tah!haha tula da keta sendiri p tinggal kt umah!last2 rosak!ayat ni jela aku dok ulang kt dia bila bengang..heheh cian dia..xpe at least anda ada effort nk dtg..kn anda yg sy sayangi??heheh mwuah!!biasa la bila dh jumpa kejap bek kejap majuk jap..hehehe bila jauh br nk rindu lah ape lah!huhuhu

then,pas dating plan nk p gig ajak zira skali..besh la gak gig tu bub band sume yg letup2!arggh YANG MALANGNYA~~aku xbwk camera..eh silap bwk camera tp bateri tgl kat arau..budus tol!!!huh!
nasib la si zira tu bwk cmera dia tu!xsabar lak nk amik pic tu dr dia...ZIRA!!MANA PIC I????!

YANG MALANGNYA LAGI~~~ ..kaki terkepit kt gate besi dpn stage tula..time tu dok ingt dh putus jari aku tu..wawawaw seriuosly sakit gila!tapi still cover cm xde pape jd..hehehe ok la..weekend yg sangat terisi dengan sinar2 kebahagiaan..hehehe erm xtaw nak popet pe pulak!!

YANG MALANGNYA LAGI DAN LAGI,LAGIx78090-- lappy rosak!!!!!nsb dh anta repair..huhuhuhu DURJANA kau virus!!!

Tiada ulasan: