Selasa, 1 September 2009

sejuk.tenang.chill.relax~

sejuk betoi cuaca hari ni even jam kat lappy ni menunjukkan dah kol1.23pm.sangat ajaib kan?tempat lain aku tak kisah ni kat arau yang ku cintai ni.Perlis kan terkenal dengan kepanasan cuaca sebab terjangkit sikit dengan cuaca kat Thailand dowg kan monsun tropika.ces cam ahli kaji cuaca la ku ni tapi tol la.aku kan dah 3tahun lebih menetap perlis..hehehe dah jadi cam motherland lak kan.huhuhu dah la cuaca pun menggoda jiwa menusuk kalbu je nak tido.sekarang banyak je cas-cas negatif dalam badan aku ni.malas gila arghh!!homework pun direct dok copy orang tapi takpa at least wat and submit gak kan.hahaha abih je presentation bel hari tu memang tenang gila r.tak payah dah pk terok2 sal esemen even berlambak lagi tak wat n submit.xpa2 pelan-pelan kayoh!even presentation tu la yang paling teruk sebab nya cirit birit r.malam tu aku termakan lebih sambal petai mak izat wat.dah sedap sangat aku pulon la kaw-kaw.hehe nak plak tu lauk fevret lak kan..makan banyak sampai mulut,kentut,ehem2 dalam jamban pun bau petai gak..hehehehe tak senonoh tol pompuan nih!uwek!!maybe aku the worst presenter kot hari tu mana boleh tahan maa.boleh ke korg cakap or present dalam keadaan perot memulas dan nak terberak?huhu mesti tak kusyuk je kan..nasib2.xpa la nak wat gena..wawawawa~jap g pun ada test investment analysis tapi aku satu haprak pun tak stadi lagi.bertimbun2 toi aku nye cas2 -ve tu...esh2 sapa la gerangan hamba Allah yang dapat tolong aku ni.sikap malas dah sampai tahap ottomen gaia dah!!!!!erm tak pa la nak p sambung topup lemak atas katil jap.lantak la test tu.saya mohon maaf ye encik amir.saya xsuka kelas cik sebab xley menguap.huhu seksa duh!!ok lah bye-bye anda-anda semua!!!!!



keadaan aku bila cas2 negative dalam badan dah melimpah ruah.huhu

Tiada ulasan: