Rabu, 9 September 2009

9.09.09


MOOD:LAPAQ!!



semua orang dok bising sal date ri ni sempoi gak.wat tarikh kawen ke,baru nak kapel ke,kapel yang gado br nak baek ke,kapel yg nak putus pon seswai gak date rini..hehehe aku xda pape yang best pon rini.cam haram lagi da r..esemen siap tp malas nk g clas.ni dok tengah ponteng clas RESEARCH METHODOLOGY.best jadi si oteh(kucing kesayangan kami) tu dok tidoq ja keja dia.kalo la aku jd cm dia syiok tu!! boley rest lama2..tapi yang tak besh nya t lapaq xsangga r jadi kucing ni.sapa nak p bela bagi makan setiap masa kan.kalo manusia siang posa sat gi malam bantai makan selera macam singa ja.nasi beriani la,laksa la,burger ayam cheese la..nyum3!


tapi dalam banyak2 binatang aku teringin nk jd burung.wee~!!besh tu.ley terbang p mn2 ja yang aku suka.bila2 ja aku ley p jumpa hunny b.huhuhu windu seh!!xpe2 bln posa ley thn lagi kalo tak jumpa pon.padahal ni ayat penyedap hati je.cian la kat aku.ok2 dah2! topik nak jadi burung tadi,aku ley holiday mn2 tmpat yg nak p cam venice,bali,bandung,londang eh london n lastly for sure mekah al mukarramah!heheh jahat2 aku pon mimipi gak nak p.p suci dosa yang dh byk melipah ruah ni.hohohho

kalo jadi burung xda la lapaq sgt,p jela terbang mn2 tmpat yg da makanan.curi jela mn2 pon.binatang bkn masuk neraka pon.hahaha
erm banyak la kebaikan jadi burung.melalut sungguh aku ni kalo merapu. huhu takpa la nak p memasak jap nak siapkan juadah berbuka posa.haha penipu gila aku!! dh la fesbook cakap aku bini yang pemalas.ha elok sanagt la tu! syiok2!


p/s(pulut samBAL): burung xpayah pk nk beli baju raya sampai nk gado2..huhu T-T

4 ulasan:

[z@ck] berkata...

burung suka berak merata..
=P

fairuzsyazana berkata...

oooo..ptut la nmpak ang kat clas td..ngeh2..puan bahijah td dok promote tunas mekar..hmm...

~miena^^ berkata...

xpa la pirah
sng xpyh dok ssh payah cr jamban..
buang je mn2 ske..
plg besh kt pala org tggi la..hahah
bub nmpk cm tiang..opps!!

~miena^^ berkata...

tunas mekar tu pa ha?