Isnin, 4 Mei 2009

sweet!sweet!su~way!


tataw la npe malas sgt nk sati..
asik stado je.hhuubila tah hidayah nk mai kt aku..
bkn hidayah org keh!!

bace cket je rini...
pe je aku wat rini..

9.30am:terbangun bub sejok sgt.smlm tido lewat je bkn stadi tp bergosip sal sowg bdk nie.tp tak ley gtw r sape die..hohohoho amik rottw bln jun nye bace pastu tertido lagi..hhuhuhu

11.15am:terbangun sekali lagi then p kejut si cawan dua ekor tu..smlm ye2 ckp nk bangun kol10 nk p makan.kuang780 hampeh janji melayu..ngee~g mandi jap pastu kejutkn atiq tp hampeh lg sowg tak bgn gak..marah aku pagi nie..hahahahah mrh jap je

1230pm:g makan kt oren.aku amik laok ayam goreng+smbal belacan+ayaq asam cket+bandung ais.xjmp sape2 yg memberangsangkan pon..huhuhu sedikit kuciwa yer dicitu..pastu d kedai makcik balang bli chocettes seketoi wat modal nk pepak tym stadi..kakakaka ye la tuh!!!!

230pm:tido smp petang.mandom gle tahap p**i!!

tu jela xtvt aku wat rini di siang hari..bodohx??
buhsan maa............................
xde ubat ke.....

ps:ROTTW bulan nie xbesh!!!!!
jgn bli...kkakaakkakaka

Tiada ulasan: