Jumaat, 8 Mei 2009

KETAWA DALAM MENANGIS~


huhuu tinggal lagi satu paper ahad nie..
arghhh!!!tension2 dh r ramai dah balik bilik aku pn kosong ja..
xpe2 t balik gak...ayat penyedap hati kot.
dah la bangun pagi tadi sneakers aku hilang sebelah pulak..
gile vavi r..
dh r aku sayang gle kasut tu..
banyak memberi jasa kat aku..
menyelamatkan kaki n kuku aku dari dipijak kaki2 mosh yang begitu ganaszzz
dah puas aku carik cam nk nak nangis je sedih lor....

kalo ilang sepasang takpe nie sebelah je
tolong la gueeeeeee!!!!!!!!mamiiiiiiiiii.....T-T


*kasut gua yang tinggal sebelah
walaupun xpenah di bsuh n buruk tapi gua syanggggggggg sangat2.......


p/s(pipi sendat):K.E.H.I.L.A.N.G.A.N

4 ulasan:

kema hafilah berkata...

normal lah time da nk balik ne...sure ilang pny..
kst aku da bp psg dh jd mgsa 'kerakusan' org...haha
mayb dia nk soh hg bsoh ksot kot~~~~:)

Miss Hazzy berkata...

salam singgah!!
keep on bloggin ya!!

pezan berkata...

mai pinjam jap kasut tu...bleh tak..

~miena^^ berkata...

hohoho cne pn cdey gak!!!!!